Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Artykuły
Tęsknoty i ich skutki

Tę czesankę ufarbowałam któregoś dnia z tęsknoty.

Właściwie wszystko co najważniejsze w moim życiu powstawało z tęsknoty. Nie planowałam przecież ani sklepu, ani bloga. Ale któregoś dnia, gdzieś głęboko, w zakamarkach serca urodziło się marzenie; marzenie pełne kolorów, odcieni, faktur... Coś gdzieś się zalęgło i odpuścić nie chciało. Coś rosło, przeobrażało się, by któregoś dnia przybrać formę myśli. A myśl jest zaczątkiem czynu.

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

 

Ile kosztuje dostawa?

Koszt dostawy wynosi:

- kurier DPD standard - 15,00 zł, za pobraniem 20,00 zł

- paczkomat InPost MINI -  13,00 zł, paczkomat InPost MIDI - 15,00 zł.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Niestety nie. W chwili obecnej nie realizujemy odbioru osobistego zamawianych produktów.

Moje zamówienie jeszcze do mnie nie dotarło. Co mogę zrobić?

W momencie przekazywania przesyłki do wysłania otrzymujesz od nas powiadomienie wraz z numerem przewozowym. Przesyłkę możesz śledzić wpisując przesłany przez nas numer w tym miejscu:

- kurier DPD: https://www.dpd.com/pl/odbieram-paczke/

- paczkomat InPost: https://inpost.pl/sledzenia-przesylek

W przypadku problemów z dostarczeniem przesyłki możesz się również kontaktować bezpośrednio z Obsługą Klienta:

- firmy DPD - +48 22 577 55 55 lub 801 400 373. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 19 oraz w soboty w godz. 8 - 14

- firmy InPost - 722 444 000 lub 746 600 000. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 7 - 22, w soboty w godz. 8 - 20, w niedziele w godz. 8 - 18

Zamówione przeze mnie produkty nie spełniają moich oczekiwań. Czy mogę je zwrócić?

Tak. Pamiętaj, że na odstąpienie od umowy zawartej na odległość masz 14 dni od momentu dostarczenia Ci przesyłki. Proces dokonywania zwrotu opisany jest szczegółowo w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.

Czy możliwa jest wymiana zakupionego produktu?

Niestety nie ma możliwości wymiany. Pamiętaj jednak, że możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość. Masz na to 14 dni od momentu dostarczenia Ci paczki. Proces dokonywania zwrotu opisany jest szczegółowo w zakładce ZWROTY i REKLAMACJE.

Jak mogę złożyć reklamację?

Proces składania reklamacji opisany jest szczegółowo w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, jesteśmy zarejestrowanym płatnikiem podatku VAT i wystawimy fakturę VAT, jeżeli zaznaczysz taką opcję podczas składania zamówienia oraz podasz nam dane firmowe. Nasz NIP 9880105491.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl